Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, PromoFarm S.R.L. își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport.
Returnarea banilor se va face prin aceeași metodă de plată folosită la comanda inițială, în cazul în care nu se convine împreună cu clientul o altă modalitate. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii și verificării produsului. În cazul comenzilor plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. În aceste 14 zile calendaristice de la cumpărare, nu sunteți obligat să dezvăluiți motivul nemulțumirii.
Cum pot să returnez un produs?
Pentru a începe procesul de returnare, trebuie să expediați un email la adresa [email protected].
Dacă returul dumneavoastră este acceptat, veți primi pe email sau telefonic instrucțiunile pentru trimiterea coletului. Produsele trimise la noi, fără o cerere de retur în prealabil, nu vor fi acceptate.
Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare legată de retur la [email protected].
Daune
Vă rugăm să inspectați coletul la primire și să ne contactați imediat dacă produsul este defect, deteriorat sau ați primit produsul greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o reparăm imediat.
Modalități și termene de returnare a produselor
Clientul se obligă să notifice farmashop.md intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin e-mail la [email protected] sau prin telefon la numarul 062 001 904 în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, ff.md poate refuza coletul. Informațiile necesare care trebuie furnizate pentru returul comenzilor:
- data expedierii coletului;
- numărul Comenzii;
- suma de returnat;
- adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur (în caz de livrare prin curier);
Costurile de transport ale coletului/elor returnate intră în responsabilitatea Clientului (asumate de Client).
Condiții de returnare a produselor
În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate Clientului, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondență cu farmashop.md și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificat de garanție etc.). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc. În conformitate cu legea în vigoare, farmashop.md își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, inclusiv medicamente. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și nedesigilată. Din motive de protecția sănătății sau motive de igenă nu pot fi acceptate produsele desigilate. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta poate fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Lista produselor care nu se supun schimbului / returnării conform Hotărârei de Guvern cu nr. 1465 din 08.12.2003:
- Articole de igienă individuală (articole destinate pentru îngrijirea corpului);
- Articole pentru profilaxia și tratamentul unor boli în condiții de domiciliu (instrumente, dispozitive și aparate medicale, remedii pentru igiena cavității bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice);
- Produsele cosmetice și de parfumerie.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, farmashop.md va rambursa Clientului contravaloarea produselor în maxim 14 (paisprezece) zile de la data primirii produselor returnate sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate Vânzătorului.